Pozivamo sve inženjere, članove Komore iz Zagreba, da se jave radi daljnjeg dogovora i organiziranja pregleda stanja zgrada oštećenih u nedavnom potresu u Zagrebu i okolici.
Do sada je pregledano gotovo 9.000 zgrada i ostalo ih je još oko 20.000 te je potrebna pomoć svih Vas iz Zagreba da se taj posao dovrši u predviđenom roku jer se kolege iz drugih dijelova Hrvatske ne mogu uključiti u akciju radi epidemije virusa Covid 19. Za dovršenje ovog zahtjevnog ali i plemenitog posla u razumnom roku od sljedećih 20-ak dana, potrebno je, za svaki dan obilazaka osigurati angažman od minimalno 400 inženjera, odnosno barem stručnih 200 timova. Svaki inženjer nam je dragocjen.
Apeliramo na sve koji se još nisu dosad angažirali, kao i kolege koji su se već ranije priključili i u mogućnosti su nastaviti s radom da se uključe u ovu akciju, koja se nakon kratke stanke radi Uskršnjih blagdana, nastavlja od utorka 14. travnja 2020. g.
Napominjemo da je za sve inženjere osigurana sva potrebna oprema i zaštitna sredstva u skladu s propisanim mjerama.
Svi koji žele sudjelovati u pregledu zgrada odlučuju o svom statusu angažmana.
STATUS / NAČIN RADA - definira se kroz upitnik i može biti kako slijedi:
- VOLONTER - volontiranje kako je bilo od prvog dana, ali uz bolju podršku sustava u smislu osiguranja i slično.
- UGOVOR O DJELU - za sve koji nisu u mogućnosti volontirati, ali mogu obavljati preglede oštećenja uz svoje obveze.
- MOBILIZACIJA - od strane Grada po uobičajenoj proceduru gdje imate obvezu odraditi određeno radno vrijeme.
Status je moguće mijenjati ovisno o mogućnostima i raspoloživom vremenu i tijekom obavljanja obilazaka.
Svi zainteresirani trebaju doći u Ured za upravljanje u hitnim situacijama u Zagrebu, Branimirova 71b i prijaviti se prof. dr. sc. Josipu Ataliću.
U uredu za hitna stanja preuzet će iskaznicu,a kratka edukacija o provođenju pregleda građevina, ocjenjivanja uporabljivosti građevina i ispunjavanju obrazaca ('webinar') se nalazi na internetu.
Upute za korištenje aplikacije (Collector za ArcGIS i WorkForce) u koje se unose podaci o pregledanim zgradama su također na internetu (www.hcpi.hr).
Također će preuzeti i opremu za teren (kaciga, prsluk, rukavice, zaštitna maska, čekić, zaštitne naočale, naglavna svjetiljka i slično) koju su osigurali Hrvatska komore inženjera građevinarstva i Ured za upravljanje u hitnim situacijama.
Zahvaljujemo svim kolegicama i kolegama koji su se već odazvali te još jednom pozivam sve Vas koji ste u mogućnosti da se uključite u akciju u bilo kojem statusu koji Vam odgovara.
Srdačno Vas pozdravljamo,
Nina Dražin Lovrec, predsjednica Komore